טרגדיה בב"ב: אברך יצא לטבילת שחרית – ממנה לא שב

    לפנות בוקר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על אדם שטבע במקוה. המוקד ביצע הדרכת החייאה טלפונית לאזרחים שמשו אותו מהמים
    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on טרגדיה בב"ב: אברך יצא לטבילת שחרית – ממנה לא שב

    "יצאה נשמתו בטהרה": ר' בן ציון גבורין יצא בשעת בוקר מוקדמת לטבילה במקווה ברחוב גורדון בני ברק, איבד את הכרתו והתמוטט • אנשים שהבחינו במתרחש, משו אותו מהמים, והזעיקו את כוחות ההצלה • קווים לדמותו של בן עלייה

    לפנות בוקר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על אדם שטבע במקוה. המוקד ביצע הדרכת החייאה טלפונית לאזרחים שמשו אותו מהמים
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה בבני ברק: אברך צעיר איבד את ההכרה במהלך טבילה במקווה ברחוב גורדון בבני ברק. מתנדבי ארגוני ההצלה וכונני מד"א ניסו להציל את חייו וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות אך למרבה הצער נקבע מותו.

    יוסי טייטלבוים מתנדב איחוד הצלה סיפר: "לפנות בוקר התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על אדם שטבע במקוה. המוקד ביצע הדרכת החייאה טלפונית לאזרחים שמשו אותו מהמים. כשהגעתי למקום הוא היה ללא דופק וללא נשימה והמשכתי בביצוע פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו".

    האברך, הרב בן ציון גבורין ז"ל, בן 28, נחשב לאחר מטובי האברכים בכולל 'נחלת משה' בעיר. מכריו מתארים דמות של בן עליה משכמו ומעלה, שהקדיש את ימיו ולילותיו ללימוד התורה ולהתמדה בה ביגיעה ובדבקות.

    הרב בן ציון ז"ל, יליד העיר בני ברק ובנו של הרב מיכאל גוברין מחשובי האברכים בעיר. בצעירותו למד ישיבת 'אורחות תורה' בהנהגתו של מרן הגראי"ל שטיינמן, וכבר בצעירותו זכה להסתופף אצלו ולשמוע את שיעורי התורה אותם היה מוסר, לאחר נישואיו המשיך הרב גוברין לעסוק בתורה בדבקות ואף זכה לסיים את הש"ס בקדושה ובטהרה.

    כאמור הבוקר נמצא ללא רוח חיים במקווה בעת שטבל, לאחר שככל הנראה עבר דום לב, הוא הותיר אחריו אישה ושלשה ילדים, כשהגדול ביניהם רק בן 7 ולומד בכיתה א' בתלמוד תורה 'אור זורח' בבני ברק.

    הלוויתו תתקיים היום בשעה 10:30 בצהריים מכולל 'נחלת משה' ברחוב הרב מלצר בבני ברק.

    ת.נ.צ.ב.ה.



    1 תגובות

    מיין תגובות